Algemene voorwaarden
Op al onze transacties zijn de Uniforme Horeca voorwaarden van toepassing. Deze zijn in te zien op www.horeca.org. Indien gewenst kunnen wij de voorwaarden kosteloos naar u opsturen. Alle genoemde prijzen in deze brochure zijn exclusief 9% en 21% BTW indien anders vermeld.
Facturatie
Bij ons kunt u betalingen verrichten met pin, creditcard en cash. Bij een bedrag hoger dan €500,00 is het tevens mogelijk de rekening per factuur te voldoen. Dit geldt alleen voor bedrijven. Bij het versturen van een factuur berekenen wij €15,00 administratiekosten. Particulieren ontvangen geen factuur en dienen voorafgaand aan het feest het totale bedrag te voldoen. Bij het bereiken van een uiteindelijke overeenkomst dient u de offerte getekend naar ons terug te retourneren.
Gastenlijst
Uiterlijk zeven werkdagen voor uw bijeenkomst ontvangen wij per e-mail (events@bandu.nl) het voor de factuur bepalend aantal gasten welke tijdens uw bijeenkomst aanwezig zullen zijn. Het financiële risico, dat op de dag van uitvoering minder gasten aanwezig zijn, wordt gedragen door de opdrachtgever. De uiteindelijke factuur wordt opgesteld aan de hand van het opgegeven definitieve aantal personen. Als er op de dag van uitvoering meer gasten dan opgegeven aanwezig zijn worden deze kosten op basis van nacalculatie in de eindfactuur opgenomen.
Annuleren
Indien u een overeenkomst wenst te annuleren dient u door middel van aangetekend schrijven dit aan ons mede te delen.
Volgens de uniforme horeca voorwaarden gelden de volgende artikelen omtrent het annuleren van een groepsreservering:
Annuleren bij:
Het betalen van % van de reserveringswaarde
> 6 maanden voor tijdstip 0 %
> 3 maanden voor tijdstip 10 %
> 2 maanden voor tijdstip 15 %
> 1 maand voor tijdstip 35 %
> 14 dagen voor tijdstip 60 %
> 7 dagen voor tijdstip 85 %
< 7 dagen voor tijdstip 100 %